Atributii si responsabilitati:
– Creeaza si implementeaza activitatile specifice de marketing si comunicare;
– Propune si gestioneaza bugetele alocate activitatilor de marketing;
– Cerceteaza, propune si implementeaza idei, concepte si instrumente de marketing, pentru promovarea serviciilor, cresterea notorietatii si atragerea de clienti noi;
– Elaboreaza materialele de promovare si comunicare;
– Actualizeaza website-ul companiei, editeaza și asigura difuzarea materialelor (ex.newsletter);
– Coordoneaza strategia Social Media si a site-ului;
– Concepe și implementează campanii de marketing online: campanii PPC (Adwords și Facebook);
– Creeaza si organizeaza diverse activitati si evenimentele interne ale companiei;
– Reprezinta firma la evenimente externe cu scopul promovarii imaginii companiei si a serviciilor sale;
– Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor si a rezultatelor obtinute;
– Urmareste feedback-ul de la clienti, conditiile din piata si competitorii, implementand strategii de imbunatatire si dezvoltare;
– Identifica furnizorii necesari activitatilor de marketing si comunicare, administrand relatiile cu acestia.
Cerinte:
– O buna cunoastere a limbii romane (scris si vorbit);
– Dorinta permanenta de autodepasire si de a fi la curent cu noutatile in domeniu;
– Studii superioare (specializarea in marketing constituie un avantaj);
– Persoana creativa, cu initiativa, vesela, dinamica si optimista;
– Persoana responsabila, disciplinata, organizata, cu capacitate foarte buna de analiza;
– Cunostinte Corel Draw/Adobe Ilustrator constituie un avantaj.
Beneficii oferite:
– Pachet salarial atractiv;
– O echipa tanara, motivata si dedicata;
– Oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala.