CREATIV CONSULT oferă următoarele servicii de Finanţe-Contabilitate:
1) LUCRĂRI CONTABILE ŞI BILANŢURI
Introducerea şi ţinerea contabilităţii:
-
- Întocmirea documentelor primare;
- Contabilizarea operaţiilor de casă şi de bancă;
- Contabilizarea operaţiunilor cu furnizorii şi clienţii;
- Întocmirea jurnalelor de vânzări – cumpărări;
- Contabilizarea operaţiunilor legate de salarii;
- Contabilizarea operaţiunilor privind capitalurile;
- Determinarea şi calculul TVA – ului, impozitului pe profit, alte impozite şi taxe;
- Întocmirea registrelor obligatorii prevăzute de lege;
- Asistenţa în cazul controalelor desfăşurate de instituţii abilitate ale statului.
Bilanţuri:
-
- Întocmirea şi depunerea bilanţului semestrial;
- Întocmirea şi depunerea bilanţului anual.
2) AUDIT FINANCIAR
-
- Examinarea şi interpretarea situaţiilor şi documentelor financiar contabile;
- Analiza conformităţii operaţiilor economice cu legislaţia şi reglementările legale în vigoare;
- Identificarea neregulilor existente în activitatea financiar- contabilă a firmei;
- Identificarea cauzelor generatoare ale neregulilor existente;
- Recomandări în vederea soluţionării problemelor identificate;
- Propunerea de măsuri preventive pentru evitarea eventualelor riscuri;
3) EXPERTIZE CONTABILE
-
- Judiciare, la cererea instanţei de judecată, în cazuri civile, penale, comerciale, fiscale şi de altă natură, funcţie de natură litigiului dintre părţi;
- Extrajudiciare la cererea părţilor;
4) CONSULTANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ FINANCIARĂ
-
- Constituirea, transformarea, fuziunea, dizolvarea şi lichidarea de societăţi;
- Analiza şi evaluarea performanţelor financiare ale firmei;
- Elaborarea, interpretarea şi monitorizarea indicatorilor financiari;
- Elaborarea de rapoarte şi analize financiare pentru management;
- Elaborarea bugetului de venituri şi cheltuieli;
- Managementul fluxului de numerar – Cash Flow;
- Ţinerea sub control a costurilor fixe;
- Evitarea colectării incorecte a impozitelor şi taxelor;
- Identificarea de soluţii pentru finanţarea activităţii firmei (credit, leasing, factoring etc.);
- Diminuarea riscurilor din tranzacţiile comerciale;
- Prevenirea şi înlăturarea dificultăţilor companiei;
- Elaborarea procedurilor specifice pentru îmbunătăţirea şi controlul fluxurilor din activităţile financiare;
- Recomandări pentru îmbunătăţirea rezultatelor economico – financiare ale companiei;
- Comunicări privind modificările legislative.