Atributii si responsabilitati:
– Dezvoltarea portofoliului de clienti, atat din sectorul public cat si privat.
– Intocmirea ofertelor si a documentelor aferente vanzarii, inclusiv pentru participarea la licitatii;
– Vanzarea si promovarea serviciilor (existente sau nou introduse) prin contactare directa, telefonic, e-mail etc
– Prospectarea si analiza pietei; Nogocierea, incheierea si administrarea contractelor;
– Organizarea si participarea la evenimente si prezentari de servicii.
– Realizarea bazelor de date si a fiselor client; realizarea de studii, analize si rapoarte vanzari.
Cerinte:
– Persoana sociabila, dinamica, implicata, cu abilitatea de analiza situationala;
– Abilitati de comunicare,convingere, negociere si lucru in echipa;
– consecvenţă în atingerea obiectivelor;
– capacitate de autoorganizare si prioritizare a obiectivelor;
– Studii superioare finalizate
– Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit de lucru;
– Permis de conducere categoria B;
– Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet);
– Experienta de lucru in domeniul fondurilor nerambursabile constituie un avantaj
Beneficii oferite:
– Mediu de lucru placut si performant;
– Sistem competitiv de remunerare;
– Masina de servici.
– Bonus in functie de performante